گروه کنترل کیفیت  طلای محمد همواره در تلاش است ، محصولی که به دست شما خریداران گرامی میرسد از نظر کیفیت و استاندارد  در بهترین سطح باشد . با وجود این ممکن است خریداران محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

 

1 – شرایط تعویض کالا

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد. مثال ( بسته بندی باز باشد – هولوگرام مخدوش باشد و غیره … ) در این صورت باید حداکثر طی 1 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش طلای محمد از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.در این حالت، تعویض کالا پس از تایید کارشناسان کنترل کیفت امکان پذیر خواهد بود.

2 – انصراف از خرید 

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات طلای محمد  (شماره تلفن 22073207-021 ) اطلاع داده شود. بعد از لغو سفارش مبلغ فاکتور طی 72 ساعت کاری به حساب شما واریز خواهد شد .

– اگر بعد از رسیدن محصول به دست شما از خرید آن منصرف شده اید باید حداکثر طی 7 روز کاری با واحد پیگیری سفارشات طلای محمد از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع بدهید . درصورتی که بسته بندی (وکیوم ) محصول و هولوگرامها امنیتی پشت بسته بندی سالم و بدون هیچ مشکلی باشد بعد از تایید کارشناسان کنترل کیفت ظرف مدت 72 ساعت کاری مبلغ  به حساب شما بازگردانده خواهد شد .

– در صورتی که بسته بندی محصول (وکیوم) باز شده باشد از نظر کارشناسان کنترل کیفت فاقد اعتبار بوده و فقط ارزش محصول بر حسب گرم و نرخ روز طلای بازار محاسبه خواهد شد .

3 – باز خرید محصول 

میتوانند با مراجعه به فروشگاه طلای محمد به همراه فاکتور خرید و کارت شناسایی محصول خود را به فروش برسانید . توجه داشته باشید  که محصول از سلامت فزیکی برخوردار باشد در غیر این صورت از نظر کارشناسان کنترل کیفت فاقد اعتبار است.