پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “اطلاعت شخصی” اطلاعات خود را ویرایش کنید

پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.

پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

پاسخ : بله ، فروشگاه آنلاین 24 ساعته میباشد .

پاسخ : بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید در مرحله ثبت اطلاعات، شما می‌توانید آدرس و اطلاعات تحویل گیرنده را وارد کنید توجه داشته باشید که هنگام دریافت کالا کارت شناسایی به همراه داشته باشد .

پاسخ : طلای محمد با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید در قسمت ” پیگیری سفارش ” از وضعیت سفارش خود آگاه شوید .

پاسخ: خیر ، از آنجا که مبلغ پرداختی بابت خرید، به منظور جلوگیری از کاهش ارزش ریالی سریعاً تبدیل به طلا می گردد ، و به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

پاسخ : ایران‌کد یا نظام طبقه‌بندی ملّی کالا و خدمات ایران، نظامي است كه اطلاعات پايه زنجيره تأمين در حوزه كالاها و خدمات را تحت كنترل درآورده و به عناصر مختلف عرضه می‌کند. در اين نظام با استفاده
از رويه‌ها، استانداردها و به ويژه ابزار خبره طبقه‌بندي و كدگذاري كالاها و خدمات، زبان مشترك و مفاهيم همساني در سطح ملي ايجاد شده و كليه اطلاعات اعتباري كالاها و خدمات از قبيل مراجع عرضه‌كننده،
مشخصات فني، استانداردهاي ملي و بين‌المللي و … ثبت، ذخيره، ساماندهي و منتشر مي‌گردد.

پاسخ : همان برچسب های امنیتی و فوق امنیتی، یک نشانه تصویری سه بعدی است که با تکنولوژی لیزر به صورت برچسب تولید می‌شود و دارای جلوه‌های بصری منحصر به فرد از نام یا آرم گرافیکی در لایه‌های مختلف می باشد.
برای ایجاد یک هولوگرام نور لیزر به دو قسمت تقسیم می شود: پرتو شیئی و پرتو مرجع. پرتو شیئی به شیء مورد نظر برخورد کرده و دیگری صفحه فیلمی که هولوگرام بر روی آن تشکیل می شود را روشن
می نماید. وقتی پرتو شیئی پس از بازتاب از روی شیء با پرتو مرجع بر روی صفحه فیلم برخورد می نماید، یک الگوی تداخلی شبیه برخورد امواج حوضچه رخ میدهد. این الگوی تداخلی میکروسکوپی از مناطق
روشن و تاریک تشکیل شده است که وقتی مجدداً به طور مناسبی نوردهی شوند، تصویری سه بعدی از شیء را در موقعیت اصلی آن “بازسازی” خواهد نمود. بدین ترتیب یک هولوگرام برجسته با انتقال الگوی تداخل بر روی یک فیلم، به وجود می آید.

پاسخ : رمزینهٔ پاسخ سریع یا QR Code یک رمزینه ماتریسی (یا بارکد دوبُعدی) است که می‌توان آن را با پوینده‌های QR، تلفن همراه دوربین‌دار و تلفن هوشمند بازخوانی کرد. این بارکُد دربردارندهٔ  چیدمانی از نقطه‌های مربع‌شکل سیاه‌رنگ (با نام ماژول) بر روی زمینهٔ سفید است. دادهٔ نهفته می‌تواند نوشته، نشانی وب پیامک، شماره تلفن، اطلاعات کارت ویزیت یا دادهٔ دیگری باشد.

این رمز توسط یکی ازشرکتهای زیرمجموعه صنایع خودروسازی تویوتا ژاپن به نام کابوشیکی-گایشا دنسو در سال ۱۹۹۴ میلادی اختراع و مورد استفاده قرار گرفت. نیاز به توعی رمز که درونمایه آن با شتاب زیاد رمزگشایی شود، انگیزه اصلی این شرکت برای سرمایه گذاری در تحقیق و اختراع و توسعه این نوع رمز بوده است.

در حال حاضر استفاده از این نوع رمز در ژاپن بسیار فراگیر است و بیشترین کاربرد را میان رمزهای میله ای دوبُعدی دارد. پس از آنکه کشورهای انگلیسی زبان از سال 1997 شروع به استفاده از این نوع رمز کردند نام “QR” کوتاه شده “Quick Response” یه معنی (پاسخ سریع) را برای آن انتخابنمودند و به همین نام در سازمانهای بین المللی آنرا به ثبت رساندند.